Współpraca
Szanowni Państwo!
W naszej hurtowni obuwie nie posiada widocznych cen. Aby poznać naszą ofertę cenową, należy dołączyć do grona naszych klientów. Prosimy skontaktować się z nami telefonicznie, bądź drogą emailową w celu utworzenia dla Państwa osobistego konta w naszej hurtowni.
Przed utworzeniem Państwu własnego konta, proszę dokładnie zapoznać się z naszymi warunkami handlowymi, aby uniknąć jakich kolwiek nieścisłości.
Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru Znajdziecie Państwo w nim wady fabryczne, macie pełne prawo do złożenia reklamacji. W takim wypadku, należy najpierw poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo a następnie odesłać reklamowane artykuły wraz z fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni. Państwo odsyłacie reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z artykułem reklamowanym. Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Państwo znajdziecie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 1997 r. o ochronie danych osobowych, uzyskane w trakcie działalności sklepu dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz do żądania usunięcia ich z bazy.
Warunki współpracy z naszą Hurtownią
- dane do wystawiania faktur,
- dane do wysyłania paczek,
- skany dokumentów Państwa firmy:
- wpis do ewidencji,
- nadanie numeru REGON,
- nadanie numeru NIP.
Prowadzimy jedynie sprzedaż hurtową. Minimalna ilość zamówienia to jeden karton, zdefiniowany oddzielnie przy każdym produkcie.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
Po złożeniu zamówienia towar dostarczamy za pośrednictwem firmy GLS z którą mamy podpisaną umowę na dostarczenie przesyłek od 24-48h.
Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku (z tym, że zamówienia realizowane w piątek dostarczane są do odbiorcy w poniedziałek).
Koszty transportu towaru o wartości powyżej 500 zł brutto realizujemy na nasz koszt. Na początku współpracy są to wysyłki za pobraniem. Natomiast koszty zamóweinia poniżej 500 zł brutto, ponosi klient.
Na życzenie Państwa możemy wysłać paczkę za granicę, z tym, że koszty wysyłki w tym przypadku pokrywa klient.